Dietetyczna pascha wielkanocna

Pascha wielkanocna dietetyczna to najlepszy prezent, jaki możesz sprawić sobie na Wielkanoc. Pascha w wersji light pozwoli ci bowiem odejść od stołu z czystym sumieniem. Po takim deserze na pewno nie przytyjesz.

  • 300 gram serka homogenizowanego naturalnego
  • 1 łyżka stołowa żelatyny
  • pół laski wanilii
  • 25 gram rodzynek
  • 25 gram migdałów
  • 25 gram suszonych moreli
  • skórka pomarańczy

Żelatynę namocz w 25 ml gorącej wody i mieszaj do momentu, aż się rozpuści. Odstaw do wystygnięcia.

Z przekrojonej laski wanilii wydłub czarne ziarenka. Następnie posiekaj bakalie. Całość wsyp do serka homogenizowanego i dokładnie wymieszaj. Do tak powstałej masy dodaj żelatynę.

Szklaną miseczkę wyłóż gazą. Na jej dno możesz wsypać trochę ulubionych bakalii. Następnie całą miseczkę wypełnij przygotowaną wcześniej masą. Wstaw do lodówki na kilka godzin.

Kiedy wyjmiesz paschę z lodówki, przykryj ją talerzykiem, odwróć do góry dnem i zdejmij miseczkę. Gotową paschę udekoruj owocami, bakaliami i startą skórką pomarańczy.

 

Źródło: beszamel.se.pl

Sieci społecznościowe

Tagi