Spożywajcie tłuszcze zdrowe: kwasy Omega 3!

Ogranicz spożycie do tłuszczów zdrowych, przede wszystkim zawierających kwasy Omega 3

Zdrowe tłuszcze są ważne w dobrym odżywianiu, ponieważ tłuszcze stanowią 60 % suchej masy mózgu! Sto miliardów komórek nerwowych w ludzkim mózgu potrzebuje do działania egzogennych ( niezbędnych kwasów tłuszczowych! Zdrowe tłuszcze powinny być najważniejsze w diecie. Szczególnie te, które zawierają kwasy Omega 3  i występują na przykład w mięsie łososia, tuńczyka i makreli, w awokado, orzechach włsokich i w zielonych warzywach liściastych.

Dzięki kwasom tłuszczowym Omega 3 można być szczuplejszym, mądrzejszym i szczęśliwszym!

Dwa najlepiej zbadane kwasy Omega 3 to EPA i DHA. DHA stanowi spora część istoty istoty szarej w mózgu, gdzie tworzy błony komórkowe i odgrywa żywotną rolę w funkcjonowaniu komórek. Także neurony są bogate w kwasy tłuszczowe Omega 3. EPA poprawia krążenie, co ogólnie poprawia pracę mózgu.

Zwiększenie ilości kwasów tłuszczowych Omega 3 w diecie to jedna z najlepszych rzeczy, jakie można zrobić dla swojej masy ciała, nastroju, siły mózgu i długiego życia.

 

 

Na podst.: Daniel G. Amen; Wspieraj swój mózg – odmładzaj się; Wydawnictwo REBIS

https://produktybenedyktynskie.com/k186,0,suplementy-bioestry

 

 

Sieci społecznościowe

Tagi