Reklamowanie wśród dzieci trującej, uzależniającej, śmieciowej żywności jest zbrodnią przeciwko ludzkości

Duże firmy spożywcze są dużo gorsze, niż kiedyś firmy tytoniowe. Stosują wiele z tych samych taktyk: lobbing wśród polityków, sponsorowanie korzystnych dla siebie badań i całą, wielką machinę propagandową, aby tylko rozwiać obawy, co do szkodliwego wpływu swoich produktów.

Firmy tytoniowe celowały przede wszystkim w młodzież i dorosłych. To było przerażające, ale przynajmniej zostawiły w spokoju niewinne dzieci. Duże firmy spożywcze agresywnie atakują najmłodszych, próbując ich zmanipulować, aby spożywali wysoce toksyczne, uzależniające produkty, które powodują wiele chorób.

Najgorsze w tym wszystkim jest to, że osoby odpowiedzialne za ochronę zdrowia publicznego nie robią z tym nic sensownego. Może dlatego, że są sponsorowane przez producentów żywności i zajęcie bardziej zdecydowanego stanowiska pozbawiłoby je zarobku.

 

Na podst. Big food is much worse than big tobacco ever was, Kris Gunnars, Authority Nutrition

Sieci społecznościowe

Tagi